Mongo (@mongo_music)

Hey everyone! I’m trying to make an account where music lovers of all genres can unite and participate in discussions and polls! Vote on my polls! 😁

210 posts      590 followings      193 followers      1 tags

Day 3: Lil uzi vert vs the world This one was kind of a hard question and the answer kinda changes depending on how I interpret it. I’d say my main genre is r&b but that’s been played in my house my whole life so I couldn’t really pick one of those. I’ve been listening to a lot of emo rap recently tho so if I had to credit one artist for that, I’d have to give it to lil uzi. The only hard part here was picking between this album and The perfect luv tale. This one won since “Money Longer” is 🔥🔥🔥🔥. Now lil uzi just needs to drop Eternal Atake lmao

Album challenge day 2: The Never Story by J.I.D is a really good album but idk I rarely ever actually play anything from it. Overall a solid project. #20dayalbumchallenge #jid #theneverstory #never #kendricklamar #rap #dreamville #lyricalrap #rapalbum #album #music

A lot of people are unhappy with Daniel Caesar right now. He went on to Instagram live the other day to tell black people to stop being so mean to white people and a lot of people have been quick to cancel him. What do you guys think? Do you agree with Daniel Caesar? #danielcaesar #randb #frankocean #kanyewest #kanye #wakaflaka #debate #culture #racedebate #yesjulz #comment #music

So I’m gonna start off that 20 day album challenge now! The first album that I can remember fully listening to is “Born to Die” by Lana Del Rey. I used to be a really big fan of hers and I still play her music every now and then. But yeah I still vibe with a lot of the songs from the album and I would definitely recommend it to fans of alternative music or pop. #album #albums #albumchallenge #20dayalbumchallenge #lanadelrey #borntodie #alternative #indiegirl #pop #music

@fuckyeahmusicreview is doing a really cool album challenge so I’m probably gonna do one in the morning too! Check out his account too he has great content #album #music #albumchallenge #musicchallenge

This has nothing to do with music but damnnnnn the new @jordanpeele movie has 100% on rotten tomatoes. Do you think it’ll be good? #us #movie #jordanpeele #jordanpeelemovie #thriller #getout #horror #film #newmovies

DAMN by Kendrick Lamar has now spent 100 weeks on the billboard 200! What did you think of this album? And which album do you think is his best album? #kendricklamar #kendrick #rap #album #damn #goodkidmaadcity #topimpabutterfly #lyricalrap #rapalbum #comment #music #tde

Yikess I tried to post this before but the caption was deleted for some reason lol. But anyways which artists are you looking forward to hearing music from this year? #music #musicdebate #comment #rihanna #brysontiller #brunomars #ladygaga #taylorswift #selenagomez #justinbeiber #theweeknd #childishgambino #kendricklamar #jcole #edsheeran #tameimpala #sza #lanadelrey #halsey #frankocean #liluzivert #pop #rap #country #rock #randb

I saw this post on billboard the other day and these songs are all great and all but why is modern day rock so dead? All the rock songs charting high are so pop influenced and there aren’t a lot of relevant rock bands or artists. Who’s your favorite rock artist? #rock #music #rockmusic #queen #panicatthedisco #imaginedragons #lovelytheband #highhopes #broken #badliar #natural #twentyonepilots #hozier #garyclarkjr #gretavanfleet #musicdebate #rockdebate #comment

The new Billie Eilish album is supposed to drop next Friday!! Out of the songs she released from the album already, which is your favorite? #billieeilish #alternative #pop #indie #indiegirl #emo #whenweallfallasleepwheredowego #buryafriend #whenthepartysover #lanadelrey #melaniemartinez #halsey #lorde #comment #musicdebate #musicdebates #music

Did you guys see the live performance of waves by @normani and @6lack ? Do you think she’s gonna be a big r&b performer? #normani #fifthharmony #camilacabello #6lack #black #blackexcellence #randb #ellamai #mereba #sza #solange #her #waves #blackgirlmagic #song #music

The new iggy azalea song is #2 on trending and it’s high on the iTunes chart right now. I guess Iggy is back! Did you like the music video? And did you see @jamescharles #iggyazalea #iggy #sallywalker #rap #femalerap #rapper #femalerapper #fancy #blackwidow #nickiminaj #cardib #saweetie #citygirls #missyelliot #ti #jamescharles

Do you guys think @juicewrld999 is here to stay? And do you think any of the songs from his new album will be as big as lucid dreams?? #juicewrld #rap #trap #luciddreams #deathraceforlove #album #artist #music #comment #debate #travisscott #lilpump #liluzivert #xxxtentacion #mumblerap #rapdebate #rapper #trapper

I’m gonna post a bunch of throwback songs from the 2000s and early 2010’s in my story today and tomorrow. Vote for which song you like more if you had to listen to it again today. Be sure to check them out! #throwback #music #throwbacksongs #beyonce #ladygaga #kesha #mileycryus #lmfao #blackeyedpeas #katyperry #taylorswift #brunomars #neyo #chrisbrown #usher #falloutboy #evanescence #linkinpark #greenday #panicatthedisco #poll #polls

What are your thoughts on the new @juicewrld999 album? It’s giving me some lil uzi vibes #rap #trap #juicewrld #deathraceforlove #liluzivert #liluzi #lilpump #xxxtentacion #trippieredd #album #hiphop #rapalbum #music

Wow so out of all the albums that debuted last week @hozier took the number 1 spot in the billboard charts! I thought it was going to be @2chainz but I’m glad Hozier got it. He had a great album :) #hozier #alternative #pop #rock #music #2chainz #rap #arianagrande #ariana #ruletheworld #trap #solange #beyonce #carters #thecarters #randb #almeda #wastelandbaby #raporgototheleague #shelby #whenigethome #billboard #billboardtop200 #billboard200 #album #albums

©Instagimg | Best Instagram online viewer
About - Privacy Policy - Terms of Service - FAQ
This site uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagram™ logos and trademarks displayed on this applicatioin are property of Instagram.