#ukhtibercadar

posts and images

Dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati. Ewah! Kemain lagi QeQuens kakSafa yea. Yelah, betul la tu, so korang dah decide ke, yang mana satu pilihan hati. 😋
.
Cantik ke cantik sangat. Hahaha, dah bekenan apa lagi, cecepat dail no kakSafa yea, Wassap pun bole. 01157597966.
.
.
#QibtiyyahExclusive #EffteetahEmpire #jangancakapakaktakpayung #AgentQEKualaKurau #QibtiyyahExclusive #EffteetahEmpire #jangancakapakaktakpayung #AgentQEKualaKurau #effteetahempire  #QibtiyyahExclusive #qibtiyyahexclusivekualakurau #niqabkualakurau #codkualakurau #niqaboriginalmalaysia #purdahwarna #purdahhitam #muslimahsyurga #niqabis #purdahrayna #agentkualakurau #qequeens #qelovers #qibtiyyahwarriors #paryparyqe  #codkualakurau #niqabis #niqab  #niqabviral #akhwatberniqob #akhwaty_hijrah #ukhtibercadar #ukhtybercadar #ukhtifillah #bidadarisyurga #halfpurdah #QEQueens #akhwatberniqob #akhwatbercadar #muslimahsyurga #dropshipwanted

Dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati. Ewah! Kemain lagi QeQuens kakSafa yea. Yelah, betul la tu, so korang dah decide ke, yang mana satu pilihan hati. 😋 . Cantik ke cantik sangat. Hahaha, dah bekenan apa lagi, cecepat dail no kakSafa yea, Wassap pun bole. 01157597966. . .  #QibtiyyahExclusive  #EffteetahEmpire  #jangancakapakaktakpayung  #AgentQEKualaKurau  #QibtiyyahExclusive  #EffteetahEmpire  #jangancakapakaktakpayung  #AgentQEKualaKurau  #effteetahempire  #QibtiyyahExclusive  #qibtiyyahexclusivekualakurau  #niqabkualakurau  #codkualakurau  #niqaboriginalmalaysia  #purdahwarna  #purdahhitam  #muslimahsyurga  #niqabis  #purdahrayna  #agentkualakurau  #qequeens  #qelovers  #qibtiyyahwarriors  #paryparyqe  #codkualakurau  #niqabis  #niqab  #niqabviral  #akhwatberniqob  #akhwaty_hijrah  #ukhtibercadar  #ukhtybercadar  #ukhtifillah  #bidadarisyurga  #halfpurdah  #QEQueens  #akhwatberniqob  #akhwatbercadar  #muslimahsyurga  #dropshipwanted

Nah, lagi Elma lacey buat ampa. Lanja gambar segak kat ampa petang-petang ni. 
Sapa setuju Elma lawa? Angkat tangan. Tanak angkat tangan tanak kawan.🤭 Haha gurau ja deknon ye. 
Jom try satu. Ke nak kasi hadiah kat member nak kawen, birthday?  Anniversarry mungkin? Woww, mesti teruja si dia kan. Jangan lupa Elma Lacey dan Qibtiyyah Lacey di datangkan khas bersama hardbox yang istimewa sangat taw. So sesuai nak bg hadiah kay. Tayah fenin-fenin nak cari kotak bagai. .
Berminat Wassap terus ke kakSafa 01157597966
.
.
.
#QibtiyyahExclusive #EffteetahEmpire #jangancakapakaktakpayung #AgentQEKualaKurau #QibtiyyahExclusive #EffteetahEmpire #jangancakapakaktakpayung #AgentQEKualaKurau #effteetahempire  #QibtiyyahExclusive #qibtiyyahexclusivekualakurau #niqabkualakurau #codkualakurau #niqaboriginalmalaysia #purdahwarna #purdahhitam #muslimahsyurga #niqabis #purdahrayna #agentkualakurau #qequeens #qelovers #qibtiyyahwarriors #paryparyqe  #codkualakurau #niqabis #niqab  #niqabviral #akhwatberniqob #akhwaty_hijrah #ukhtibercadar #ukhtybercadar #ukhtifillah #bidadarisyurga #halfpurdah #QEQueens #akhwatberniqob #akhwatbercadar #muslimahsyurga #dropshipwanted

Nah, lagi Elma lacey buat ampa. Lanja gambar segak kat ampa petang-petang ni. Sapa setuju Elma lawa? Angkat tangan. Tanak angkat tangan tanak kawan.🤭 Haha gurau ja deknon ye. Jom try satu. Ke nak kasi hadiah kat member nak kawen, birthday? Anniversarry mungkin? Woww, mesti teruja si dia kan. Jangan lupa Elma Lacey dan Qibtiyyah Lacey di datangkan khas bersama hardbox yang istimewa sangat taw. So sesuai nak bg hadiah kay. Tayah fenin-fenin nak cari kotak bagai. . Berminat Wassap terus ke kakSafa 01157597966 . . .  #QibtiyyahExclusive  #EffteetahEmpire  #jangancakapakaktakpayung  #AgentQEKualaKurau  #QibtiyyahExclusive  #EffteetahEmpire  #jangancakapakaktakpayung  #AgentQEKualaKurau  #effteetahempire  #QibtiyyahExclusive  #qibtiyyahexclusivekualakurau  #niqabkualakurau  #codkualakurau  #niqaboriginalmalaysia  #purdahwarna  #purdahhitam  #muslimahsyurga  #niqabis  #purdahrayna  #agentkualakurau  #qequeens  #qelovers  #qibtiyyahwarriors  #paryparyqe  #codkualakurau  #niqabis  #niqab  #niqabviral  #akhwatberniqob  #akhwaty_hijrah  #ukhtibercadar  #ukhtybercadar  #ukhtifillah  #bidadarisyurga  #halfpurdah  #QEQueens  #akhwatberniqob  #akhwatbercadar  #muslimahsyurga  #dropshipwanted

©Instagimg | Best Instagram online viewer
About - Privacy Policy - Terms of Service - FAQ
This site uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagram™ logos and trademarks displayed on this applicatioin are property of Instagram.