#sukamakan

posts and images

Nak Raya, Tak payah beli muruku dah kot 🀭 #meeruku Kan Ada πŸ˜‹ Ok sebab ramai Tanya, cara buat: 1. Buka sepeket NuMee Gardenia 2. Potongkan Mee kpd 1inci (Tak perlu basuh) 3. Gorengkan dlm minyak panas bersama daun Kari sehingga Keemasan 4. Angkat Dan tos 5. Tabur perisa. Boleh ikut resipi di website NuMee atau buat ikut citarasa sendiri. Tabur apa2 yang Ada Kat dapur tu pun ok 🀣 garam, paprika, lada putih Dan sedikit serbuk Kari. LIKE & SHARE #resepibonda #resepimudah #resepisedap #resepimemikatsuami #masakan #masak #kongsiresepi #makan #makanan #mahn #ketukketukramadhan #sukamakan #sukamasak #kuatmakan #kakimakan #makanmakan #makan2 #makanapa #masakapahariini #masaksendiri #ketukketukramadan #sedapsangat #vitdaily #makanfree #sedapgiler #malaysiafood #makanmakanmakan

Cotonya SUDAH HABIS ya guys, sampai jumpa besok. Terima Kasih Pelanggan Setia πŸ™β˜Ί β€’ SUDAH HABIS 😊 β€’ Sampai Jumpa Besok πŸ˜‰ β€’ Pelanggan Setia ☺ β€’ β€’ β€’ #cotokendari #cotoenakkendari #cotomakassar #cotoketupat #supubikendari #baksokendari #kulinerkendari #makanankendari #makanannyakendari #infokendari #kendariinformasi #kedaicoto #mantul #mantapbetul #makananmurahmeriah #doyanmakan #sukamakan #makanenak #makananenakkendari #enakpoll

Keputihan, Menghambat Kehamilan? Cairan vagina normal memiliki ciri-ciri antara lain warnanya putih jernih, bila menempel pada pakaian dalam warnanya kuning terang, konsistensi seperti lendir (encer-kental) tergantung siklus hormon, tidak berbau serta tidak menimbulkan keluhan. Ketika cairan yang keluar dari vagina sudah mengalami perubahan warna (menjadi putih susu, keabuan, hingga kehijauan), berbau, banyak dan disertai keluhan lain (seperti gatal, panas, dll) menunjukkan bahwa telah terjadi keputihan abnormal yang umumnya disebabkan karena infeksi pada saluran reproduksi oleh berbagai kuman, jamur ataupun parasit. Keputihan yang abnormal memerlukan pengobatan dengan antijamur/antibiotik/antiparasit sesuai dengan kuman penyebabnya. Pengobatan yang tidak tepat guna ataupun tidak tepat dosis alih-alih mengobati justru dapat menimbulkan kekebalan kuman penyebabnya. Keputihan abnormal perlu diobati karena dapat menyebabkan penyebaran infeksi ke organ dalam dan sebaiknya menghindari hubungan seksual terlebih dahulu. Jika keputihan tidak ditangani dengan baik dan terjadi berkelanjutan hingga terjadi infeksi ke organ dalam, bukan tidak mungkin akan mengganggu kesuburan serta usaha untuk mendapatkan keturunan. πŸ₯ INFO KESEHATAN πŸ₯ INFERTILITAS πŸ₯ PROGRAM KEHAMILAN βœ† Hubungi kami diπŸ‘‡ ☏ WA. 08562505277 KONSEP 3R β™» πŸ’―REAL TESTIMONI

Assalamualaikum.. selamat malam semua... . . Bersahur lauk apa esok ye? Eh! Ikan masin, ikan pekasam? Sebab tu je yang selera? Alahai jgn mcm tu... Memang ikan masin menyelerakan, tapi tahu tak kalau ambil pemakanan yang tinggi garam semasa bersahur, kita akan cepat rasa dahaga semasa berpuasa. Nanti belum pukul 9 pagi dah rasa 'kering'. Ha tu la muslihat masin. Jangan kering sekering ikan kering ye. . . Coach Linda 0199840291 . #brunei #johor #makan #hospital #ckhaslinda #teamckrosliza #kelantan #sarawak #kualalumpur #restoranmakanansegera #suriafm #pelawak #selangor #adegengsenangkurus #tv3 #kedah #kakidrama #kurusdenganselamat #kurus #kuruscepat #dietsihat #hidupsihat #masakan #coachpemakanan #lemak #filemkomedi #sukamakan #sukamasak #nakkurus #nakknakkurus

Kurus tanpa alasan dgn Herbalife & Surikurus. Mudah sgt nk urus berat. . Tak kacau gaya hidup sedia ada pun. Makan 5-6x sehari jugak. Takde perubahan drastik. . Bukan diet extreme. Bukan diet cut cut cut kalori semua pun takleh makan. Tak perlu buang karbo. Boleh makan. Boleh kurus. . Kurus tanpa perlu berlapar, tanpa stress, dannn enjoy! 😘. . KURUS SEBELUM RAYA | SURIKURUS ONLINE COACHING | Program turun berat online MUDAH & BERKESAN | βœ… Turun 5-40 kg 2019 ❎ Kurus tanpa stress ❎ Tak wajib masak ❎ Tak wajib bersenam ❎ Kurus tanpa berlapar βœ” Sesuai utk org sibuk/ ibu-ibu βœ” Boleh makan nasi (juga sambal) βœ” Personalized mealplan yg mudah βœ” Group coaching wanita sahaja βœ” Homework, food diary checking, intense coaching βœ” Ebook resepi sihat 😍 Rewards & recognition . . DAFTAR SEKARANG!! πŸ‘‡ Herbalife Coach Faizah +60127462341. . #teamsurikurus #herbalifemalaysia #herbalifecoachmalaysia #programkurus30hari

Hari ni CikNa buat udang masak lemak cili api πŸ˜† . . πŸ˜‚ tengok tu sampai tinggal suku periuk je CikEr hirup kuahnya Ratah udang Makan cendawan tiram Makan kacang buncis Makan tomato Nasib baik tak dimakan serai nya πŸ˜‚ CikEr kata sedap sangattt πŸ˜… . . Ye lah bang oiii... Hari ni CikNa masak ikut resepi kak @wanakamal_79 CUMA derhaka sikit jer... CikNa letak bawang merah & bawang putih πŸ˜† Kak Wonda Munah idak letak pun πŸ™„ Pasal tu sedapp πŸ˜… terlebih masuk bakul angkat sendiri pulak ko hari ni CikNa πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ❀ ❀ ❀ #udangmasaklemakciliapi #ciknaciker #ciknamasak #masakmasakcikna #bilamoodmasakdatang #bilamoodrajindatang #sukamakan #sukamasak #instacooking #foodie #nomnom #delicious #foodpornography #foodporn #foodhunting #foodhunters #foodhuntermalaysia #instagram #instadaily #instagood #instafollowers #igaddict #instafollowme #instafollowmenow

Hakak wat sejibik kek coklat kukus mamamoist setoberii yang terlajakk sedap xhingatt..dihias oleh hadik kesayangan hakak.Hadik hakak sangat2 teringin chuols makan kek coklat sedap ni..so buat la arini,konpem jd kek bukan cucur jagungπŸ˜‚πŸ˜‚ . Syiok tau ada tepung kek coklat dari @mamamoist ni tau..Tenkiuuu zangat @wan_fatihahpauzi co-founder tepung kek coklat @mamamoist ni.Memang seyes sedap yakmat dan tersangat la mudah nak membuatnya chuols..ini kalau raya ni WAJIB beli tau,hidang la berbiji kek ni konpem kekenyangan tetamu2.Beraya dengan @mamamoist la baru bertambah best.Hadik hakak yg cerewet makan tu pon suka sangat dgn kek coklat @mamamoist @wan_fatihahpauzi ni. . Soo ape lagi g order dgn @mamamoist @wan_fatihahpauzi okey..konpem xmenyesal😘😘 β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” #sukamakan #makanapahariini #kakimakan #kuliner #cake #sukamasak #masakanrumahan #marimasak #kongsiresepi #menuhariini #jjcm #makananviral #sayamasak #kek #resepimudah #resepi #comfortfood #makanmakan #kakimakan #homemademeal #ilovetocook #jommakan #foodpornmalaysia #foodphoto #resepisedap #fotomasakan #marimakan #makanteruss #foodlover #masakapahariini #malaysia

Β©Instagimg | Best Instagram online viewer
About - Privacy Policy - Terms of Service - FAQ
This site uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagramβ„’ logos and trademarks displayed on this applicatioin are property of Instagram.